Cake in a cup

Endelig har jeg fått smakt denne! Kjøpte den på helsekosten for litt over en uke siden, men har ikke hatt skikkelig sug etter noe søtt, så da har den bare ligget i skapet. Den var hvertfall skikkelig god! …Og mektig!

cake in a cup

Jeg blandet den med kaffe i stedefor vann, som sto bakpå at man kunne gjøre dersom man ønsket litt mer mokkasmak. Denne er jo supergenial for kakemonster som meg, og det blir jo faktisk ikke enklere heller. Det tar ett minutt å lage den!  Perfekt for sånne som meg som er utålmodige og ikke tåler hvete. *tommel opp*

8 thoughts on “Cake in a cup

  1. Ej hvor smart, vil kiggge ekstra godt efter sådanne når jeg er nede og handle næste gang.. og håbe på, at de er kommet til Danmark også 🙂

Legg igjen en kommentar

