Spicy Casserole

I dag har jeg prøvd meg på noe helt nytt. Er ganske kreativ på kjøkkenet for tiden!

spicy casserole

Ingredienser:
3 egg
250g karbonadedeig
150g baconterninger
1 liten løk
en halv paprika
4 champignong
0,5 dl fløte
Chilikrydder
Ost

Stekte karbonadedeigen, baconterningene, løken, paprikabitene og champignongene sammen med chilikrydderet i pannen, deretter helte jeg det i en ildfast form. Her knuste jeg eggene og blandet dem godt sammen med alt fra pannen. Så helte jeg på litt fløte og toppet det hele med ost. Tilslutt satte jeg den i ovnen på 200 grader til osten ble gyllen.

Bon appetit!

2 thoughts on “Spicy Casserole

Legg igjen en kommentar

