Breakfast in bed

…og gossip girl, da!

IMG_2455

Hadde det veldig moro i går, og skoene sto til all forventning! Jeg merket ikke at jeg gikk i hæler en gang, for en luksus. Ikke er jeg klein i formen i dag heller, til tross for at det ble en del glass med vin. Regner med at all dansingen fikk opp forbrenningen, så alkoholen forsvant litt etter litt, og at villa-daten med Solveig gjore at jeg ikke endte opp som en dehydrert sviske i dag tidlig. Hehe. Da jeg sto opp oppdaget jeg at jeg hadde satt den tomme flasken med villa i kjøleskapet. Hvor er logikken hos folk med promille egentlig? Haha.

2 thoughts on “Breakfast in bed

Legg igjen en kommentar

