Helg, ball og nyskjerrighet.

Hei! Nå har jeg endelig helg. Og hva er vel ikke bedre enn å starte helgen med en skikkelig shina leilighet, klesvask og nye sko?! Hehe. Det er skoleball i morgen, og påmeldingsfristen var for en halv evighet siden. Jeg kjøpte ikke billett, men fikk tilbudet om å kjøpe billetten til ei som var blitt syk. Og etter alt ballsnakket til de andre jentene ble jeg naturligvis gira selv, så da takket jeg ja til billetten. Det eneste problemet var jo at jeg for det første ikke hadde noen ballkjole, og for det andre ikke hadde pensko liggende her i Kongsberg. Så på en kjole på senteret i dag, men den kostet 1500 kroner, noe jeg ikke gadd å punge ut. Så det blir ikke ballkjole, men en typisk vanlig fin kjole i morgen. Men nye sko måtte jeg jo uansett ha! Så det ble det. Bilde av dem kommer i morgen.

Nå har jeg nettopp sett den nyeste episoden av pretty little liars og spist sukkerfri gelé.

gele

Bare jeg som nesten omkom av nyskjerrighet på slutten av episoden eller?!?!

5 thoughts on “Helg, ball og nyskjerrighet.

  1. sv: Havrelapper med rørt bær er noe jeg hadde gått for 🙂
    Bacon spiser jeg veldig sjeldent, men godt innimellom. Typisk søndags frokost kanskje? 🙂

Legg igjen en kommentar

