Feeling unstoppable!

Oi, har visst ikke gitt lyd fra meg siden mandag!

Har hvertfall ikke skjedd noe spesielt annet enn at jeg har hatt altfor mye skolearbeid å gjøre. Eller jo, jeg hadde min aller første pasient på tirsdag! Det var kjempegøy, selvom nervene virkelig var på plass. Jeg var så spent!! Pasienten min var veldig gammel, og det som er gøy med de eldre er jo at man ofte ser ting som man ikke gjør på medstudentene. Så det var veldig lærerikt og alt i alt følte jeg at det gikk veldig greit.

Bortsett fra det, har jeg vært veldig umotivert og skolelei i de siste ukene. Hvor ble den jenta som fikk ting unnagjort lenge før fristene av? Jeg tar jeg selv i å tenke: «ææh, jeg skriver heller rapport i morgen.» Hele tiden. Jeg trenger mer energi tror jeg…

Apropos energi, har satt meg inn i lavkarbo, og er ikke lengre like skeptisk og i mot det som tidligere. Før tenkte jeg: «mettet fett? Nei det er skumle greier.» uten å en gang lese forskningsartilker om de nyere forskningene om det. Så med andre ord har jeg har de to siste dagene gått over til et kosthold med fett som brensel, fremfor karbohydrater. Ikke er det mange kosholdsgrep som skal til heller siden jeg ikke tåler hvete og er vant til et hvetefritt kosthold. Men wow! Jeg får sinnsykt mye mer energi, og det er så deilig!

treningstøy

I går løp jeg for eksempel årets første løpetur ute, og det endte med ei mil. Følte meg rett og slett ustoppelig. Det var helt fantastisk god følelse. Det er rundt et år siden sist jeg løp så langt sist, og da hadde jeg trent meg opp på kardio jevnlig over tid. Nå for tiden trener jeg ganske lite kardio og fokuserer mer på styrketrening, så er superfornøyd over utholdenheten!

La meg halv ni i går kveld og våknet av meg selv klokka seks i dag tidlig. Nå har jeg ligget i senga lenge og klokka er kvart over sju. På tide å stå opp! Håper alle får en superfin torsdag. 527291-7-1302094818349

4 thoughts on “Feeling unstoppable!

    • Ja, det var utrolig lærerikt! Også er det liksom så mystisk når man har en helt ukjent person og ikke vet ca styrke og synsfeil fra før av!! 🙂

Legg igjen en kommentar

