Gira på sommer

Fy søren, så hardt det var å stå opp i dag! Litt umotiverende når man kun har undervisning fra kvart over åtte til ti, men jeg kom meg nå opp likevel. Nå tenkte jeg å få jobbet med litt mer skolearbeid, og kanskje bake et brød. Det er mandag, og det betyr håndballtrening, men jeg er så sinnsykt støl etter jeg trente på lørdag, så tror jeg dropper det. Er det flere der ute som ikke blir støl før to dager etterpå?! Haha.

forblåst

Anyways, det blåser skikkelig her oppe i dag, så kom hjem med en halv kilo sand i øynene. Nesten.  Forresten så syntes jeg det er litt trist at det enda er såpass kaldt at man trenger vinterjakke og uggs. Jeg er gira på å få sommer nå!

13 thoughts on “Gira på sommer

    • Blåste ganske bra her også, men sola varmet heldigvis litt da! 🙂

      Håper du også har hatt en super mandag! 🙂

  1. Etter 2 dager er det verst!! Jeg var på håndballtrening i går, og gud så sliten jeg ble. Hardeste treninga på lenge, hahah 🙂

  2. Hej! Fin blogg 🙂
    Kolla gärna in min nystartade och kolla in top 10 på most-have nu till våren.
    Har precis flyttat till Norge från Stockholm så följ med hur jag hittar lyckan.
    Säg gärna vad du tycker 🙂
    Kram

Legg igjen en kommentar

