New in: Second female dip dye dress

Hey! I dag skulle jeg egentlig ha min første ekte og fremmede pasient, men så dukket han ikke opp! Noe så kjipt. Har gått å vært nervøs hele uken, for ingenting! Åhr. Var heldigvis observatør under en annen synsundersøkelse, så hadde hvertfall noe å gjøre.

Da jeg hjem tok jeg meg en titt ned i postkassa, og der lå kjolen fra Second Female som jeg bestilte her forleden. Etter jeg fikk omgangssyken for en stund siden har jeg ikke hatt apetitt, noe som har resultert i lite pengebruk på mat, som igjen resulterte i ekstra penger til shopping! Bestilte den i S, men fy søren så stor den er i størrelsen! Er fornøyd uansett, den var jo på halv pris, óg den blir super som hverdagskjole i vår og sommer. Har på følelsen av at den kommer til å bli meget godt brukt!

kjole second female

Og ja, jeg må få stykt den…  Skal i dåp på søndag, og tenkte kanskje å bruke den. Litt usikker enda, føler kanskje ikke den er sånn kjole-kjole. Litt for hverdags? Hva syntes dere? Skal uansett ha med en annen som ikke er så hverdagslig.

7 thoughts on “New in: Second female dip dye dress

Legg igjen en kommentar

