La helgen komme fort!

God onsdag til alle! Selvom det var skikkelig vår i lufta i går var det jammen ikke mye varmt tidligere i dag… Perfekt dag til å bruke pelsskjerfet jeg kjøpte på danskebåten. Supervarmt og godt!

120314 nrto

Kjenner meg utrolig klar for helg nå, denne uka har virkelig gått i sneglefart… På fredag skal vi ha fremmede pasienter for første gang, noe jeg gruer meg til. Jeg håper spesielt ikke at jeg får en hyperaktig kid som ser på alt annet enn bokstavene og alt det andre det skal se på.. Det ville vært typisk meg å fått en slik pasient. Hehe!

Ellers har forhandlet meg frem til at kjæresten skal ha klart kanelboller til meg når jeg kommer hjem fredag kveld! Deilig. Gleder meg ikke akkurat mindre nå, nei! LA HELGEN KOMME FORT!

Legg igjen en kommentar

