pleie-meg-selv-dag

God kveld! For en deilig og rolig lørdag dette har vært. Jeg hadde glemt å slå på vekkerklokka, (som jeg alltid har, også i helgene) og våknet ikke før klokka ett. På over 13 timer søvn kom jeg meg på trening, og jeg fikk også tatt litt sol etterpå. Deilig. Ellers hadde jeg meg en pleie-meg-selv-dag. Det var virkelig deilig etter en uke med sykdom og tretthet.

ansiktsmaske

Ansiktsmaske, epilering av legger, kur og olje i håret, body lotion over hele kroppen, og fjerning av mascara. Tiltak, men fytti så deilig når det er gjort.

meutensminke

Fikk slengt på meg den nye chille/nattkjolen og mine elskede UGG tøfler. Love it! 527291-7-1302094818349

Nå har vi spist oss stappmette på makroner og ser på the ugly truth. Sett den uendelig mange ganger før, den er så hilarious! Hehe.

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/6a2e00b5586acf015b0486cd7c4b67b79c4a1543

6 thoughts on “pleie-meg-selv-dag

    • Hehe! Elsker makroner! Så det må du prøve 😉 De er jo glutenfrie også, så er jo ideelt for meg. De vi lagt ble ikke like gode som de man kjøper da, men absolutt gode nok 🙂

  1. Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this website? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had issues with hackers
    and I’m looking at alternatives for another platform.

    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

  2. I am not certain where you’re getting your info, however great topic.
    I must spend a while finding out more or understanding more.
    Thanks for great information I was in search of this information for my mission.

Legg igjen en kommentar

