Omgangssyke

Å fy, det å være syk må være noe av det værste som finnes. Våknet natt til i går med skikkelig kvalme og verk i hele kroppen. Prøvde å sovne igjen, men lå å duppet, og våknet om hverandre fra rundt midnatt til klokka fire på dagen. Og på disse timene kom ting ut den ene og den andre veien. For å si det sånn, den grønne smoothien som egentlig var veldig god, kommer jeg alltid til å forbinne med det grønne oppkastet som kom opp. Er det ikke typisk?! Nå kommer jeg sikkert aldri til å klare å drikke grønn smoothie igjen…

Anyways, det siste halvannet døgnet har jeg kun fått i meg en halv appelsin, fem blåbær og et par popcorn. Føler meg som et vrak. Føler ribbena stikker mer og mer frem, og alt jeg vil er å spise, men jeg får det liksom ikke til.

frokost 040314

Har funnet frem en banan med litt kanel, også sjokolademelk så klart. Satser på at jeg kan få i meg noe mat, uten at det i samme øyeblikk spretter ut av kroppen på en eller annen måte…

5 thoughts on “Omgangssyke

Legg igjen en kommentar

