Green smoothie

Åh, da jeg dro tilbake til Kongsberg sent i går kveld, oppdaget jeg at vi hadde fri i dag også. Hvor deilig er det ikke å fri på en mandag? Det må være noe av det beste som finnes. Sov hvertfall til alarmen ringte 10.30, og etter det var det å hoppe i dusjen og deretter spise frokost. Jeg har jo hatt to pakker fra nelly liggende å vente på meg på posten i ferien, så måtte så klart hente dem! Bilder av innkjøpene kommer i morgen, sammen med innkjøpene fra danmark som jeg ikke har fått lagt ut i dag. Fikk forresten også tatt litt sol i dag, også fikk jeg handlet inn mat for uken. Budsjettet er litt stramt frem til 15. nå merker jeg, men det får så gå. Jeg har heldigvis en del mat i hus.

I dag har jeg prøvd meg på grønn smoothie! Jeg har lenge vært skeptisk, siden de ikke ser noe gode ut. Men jeg syntes det smakte veldig godt, så ble positivt overrasket! Kan absolutt anbefale denne.

green smoothie

Brukte 2 epler, 1 avokado, 2 gulrøtter, to håndfulle med spinat og 1-2 dl med appelsinjuice. 527291-7-1302094818349

3 thoughts on “Green smoothie

Legg igjen en kommentar

