Søte jordbær på feil årstid

Hei hei. Vi var jo i Danmark i går, og på båten hjem hadde vi buffet. Jeg tror ikke jeg kan huske sist jeg forspiste meg så kraftig! Sjømat, alle slags typer kjøtt og grillspyd, sjokoladepudding, karamellpudding, is og masse mer. Følte meg nesten skitten innvendig etter all desserten jeg spiste. Kroppen er vel ikke lengre vant til så store mengder med sukker som jeg fikk i meg i går. Uff. Derfor var det superdeilig å starte dagen med friske, søte jordbær og en kopp te i dag.

sunday morning

Jeg hadde virkelig ikke trodd at jordbærene skulle være søte på denne årstiden. I Danmark får de tydeligvis ikke jordbærene sine fra Belgia, for de smakte som om de skulle vært norske! Utrolig godt. Er det noe jeg savner om vinteren, så er det søte jordbær! Ellers er det jo faktisk offisielt vår nå, det liker jeg veldig godt. Blir så lykkelig av å tenke på at det snart er sommer igjen.

Fikk forresten ikke bare med meg en stappfull mage hjem fra danmark, fikk shoppet litt også. Mer om det i morgen!
Ha en fin søndag, pusekatter. 527291-7-1302094818349

22 thoughts on “Søte jordbær på feil årstid

  1. Jaaa nå er det endelig vår. Har ligget med influensa hele helgen så jeg kjenner det skal bli digg å ta meg en tur ut og kjenne litt vårluft idag 🙂 men si meg, bor du i Stavanger eller Kongsberg nå? 🙂

    • Uff, hørtes ikke noe greit ut med influensa… Jeg bor er i Kongsberg! Kun vært på besøk hos kjæresten min som går på deltidsstudie i Stavanger. Han hadde skole forrige uke som jeg hadde vinterferie, så da tilbingte jeg tiden der 🙂

Legg igjen en kommentar

