Frokost og gårsdagens innkjøp!

Jeg lurer på hvordan jeg noen sinne skal klare å få en normal døgnrytme igjen etter denne ferien?! Jeg våkner sent, og ikke nok med det, jeg fortsetter å ligge i senga og slappe av et par timer etter jeg står opp også. Hehe! Et godt liv. Desverre kommer en hard hverdag igjen om ikke så altfor mange dager til!

frokost260214

Dagens frokost. Fikk med meg et par rundstykker eller scones eller hva man skal kalle dem av tante Unni i går, og de smakte veldig godt til frokost i dag med strandaskinke og avokado på!

innkjop250214

Og her er jo da innkjøpene fra i går. T-skjorte i sommerslig farge med print fra Lindex. Grått skjerf fra selected femme av blant annet ull og kasjmir, ikke like varmt som acneskjerfet, så det passer perfekt nå! Og en lang, lys cardigan fra bikbok. Fornøyd med innkjøpene, selvom jeg egentlig ikke burde handlet noe som helst…

25 thoughts on “Frokost og gårsdagens innkjøp!

  1. Mmm, for en fristende frokost… Og fristende shopping! Jeg har shoppingstop i hele 2014, og det er mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Spesielt nå som nyhetene og vårfarger kommer inn i butikkene for fult!

    Håper du får en fin dag

  2. Kjenner meg i hjem i de late dagene, nå i ferien.. Uff, skolebenken blir nok ekstra hard på mandag! Uansett, kjempe fine innkjøp! Elsker det skjerfet! Hvor mye koster det? 🙂

Legg igjen en kommentar

