En rolig start på vinterferien

God kveld! Jeg har hatt en superrolig og deilig start på ferien. Dagen startet med at jeg våknet av meg selv klokka halv elleve. Sto opp, spiste en avokado og oppdaterte meg med nyheter på alle mulig slags nettaviser. Etterpå dro jeg ned på brun og blid og tok tyve minutter med sol, noe som var høyest nødvendig. For tiden føler jeg meg så hvit at jeg nesten ser blå ut, litt sånn som engelskmennene…

dinner 240214

Prøvde meg forresten på søtpotet fries i dag! Det var så utrolig godt. Absolutt noe jeg skal begynne å ha som sunn snacks. Kuttet opp søtpoteten i strimler, dyppet dem i eggehvite, la de på stekebrett og tok på salt og piffi, så lot vi dem steke i ovnen på 200 grader i ca 25 minutt. ANBEFALES. Ja, så hadde vi et kjøttstykke og posegrønnsaker. Posegrønnsaker må være noe av det kjedeligste som finnes, men det for være…

Reidar har jo skole denne uka, så nå sitter vi med hvert vårt skolearbeid. Håper alle har hatt en god start på uken!

4 thoughts on “En rolig start på vinterferien

Legg igjen en kommentar

