Klar for vinterferie!

Puh, for en hektisk dag! Hatt tidenes trøtteste undervisning i dag, epidemiologi, kan det bli mer uinteressant?! Vel, man må desverre igjennom det også for å bli optiker…  Har i dag blitt ferdig med de to siste innleveringene vi har hatt før ferien, og fått levert dem, noe som gjør meg veldig glad! Woho!! Tenk, i morgen 12.14 sitter jeg på toget sørover igjen. Det blir deilig. Er forresten endelig ferdig med å pakke. Er ikke noe flink til å pakke i det hele tatt. For det første vil jeg ha med meg ti ganger mer ting enn hva jeg har behov for. Happens all the time. Og for det andre så syntes jeg det er så kjedelig at jeg diller rundt og gjør alle andre ting enn å pakke….. Men men, jeg ble hvertfall ferdig tilslutt!

pakke pakke pakke 2

Har sikret meg nok lesestoff til togturen også! Gleder meg sånn til å begynne på denne boken. Nord Korea er noe som fascinerer meg. At et land kan styre befolkningen sin med propaganda, trusler og ondskap… Og at resten av verden ikke griper inn, jeg forstår det bare ikke… Denne boken, nord korea – ni år på flukt fra helvete, handler om en jente på 12 år som sammen med familien sin rømmer fra Nord Korea. Forferdelige ting skjer, og boken handler om hele deres flukt ut av landet.

lesestoff 2

Nå skal jeg lage meg mat som jeg kan ha til frokost og på toget i morgen.  Chao!

6 thoughts on “Klar for vinterferie!

Legg igjen en kommentar

