Kakekvalm skulker

God morgen dere! Det er iallefall morgen her. Valgte å la være å gå på forelesning fra 8-10, til fordel for et par timer ekstra søvn. Jeg er et skikkelig vrak om dagen. Sovner ikke før langt på natt, og holder omtrent på å omkomme av tretthet hver morgen. Vel, klarte i det minste å våkne av alarmen klokka 10, så nå blir det lesing, og jobbe med innlevering frem til kvelden kommer luskende. Kan nesten ikke vente til fredag og vinterferie! Eller studieuke som det så pent heter for oss studenter…

Vel, her er frokosten jeg klarte å smelle sammen:

grønnsaker og kaffe

Spiste riktig nok nesten ingenting av den. Jeg og roomien min fant ut at vi skulle lage kake i går kveld. Og jeg kan med hånden på hjertet si at det er den mektigste kaka jeg noen sinne har spist! Og dum som jeg er må jeg alltid trøkke i meg et stykke til etter jeg egentlig er stapp mett…. Så jeg er rett og slett enda kvalm etter kaka fra i går kveld! Haha. Kommer jeg noen gang til å lære?! Skulte bort på den da jeg skulle lage frokost, og ble egentlig bare kvalm av synet. Selvom den var ganske fin, jeg som pyntet den med rosa og hvite hjerter og greier…. Vel, nok om kake!

Nå skal jeg nyte koppen med grande intenso kaffe. 527291-7-1302094818349 The very best!

9 thoughts on “Kakekvalm skulker

  1. Haha 😛 Fin frokost, den så digg ut! Kjenner meg igjen i kakespisinga, trøkker i seg så mye mer enn man egentlig har plass til å føler seg kvalm og fæl etterpå! Haha, lærer aldri!

  2. Jeg lurte på hvor mange ferier du hadde i løpet av et år (to semestere)? Og hvor lenge de varer? 🙂 Ha en fin kveld videre 😉

    • Vårsemesteret har vi vinterferie/studieuke i en uke også har vi påskeferie som alle andre skoler, den er vel litt over en uke? På høstsemesteret har vi en uke med høstferie/studieuke. Jeg vet at ikke alle høyskoler og universitet har det, men vi har hvertfall hatt det til nå! 🙂

Legg igjen en kommentar

