Outfit of the day

040214yellow

Gradestokken har bikket over til de små varmegradene, noe jeg syntes er superdigg! Hvis man ser bort fra alt slapset, da. I dag har jeg luftet den nye, gule kåpen min! Gult er kult, jeg liker den. Har også brukt den nye skoleveska mi fra selected femme for første gang i dag!

14 kommentarer om “Outfit of the day

  1. SV: Det kan jeg love deg det er – Jeg studerte selv med Gateway her i New York i 2011, og jeg er her fortsatt! NY er en fantastisk by, og Gateway gir deg en fantastisk mulighet. Prøv et semester her da vel 🙂

    • Tja, for først ta bacheloren i optometri som jeg holder på med. Så for vi se. For summen det koster man man jo ta seg en ganske bra tur til New York uten å studere også 🙂 Hihi.

Legg igjen en kommentar

