Fult kjør!

Fy søren, denne dagen har gått i ett! Var på skolen fra 8.15-15, hadde statistikk som jeg hovedsaklig syntes er fryktelig kjedelig, men fant i dag ut at det er litt gøy når man får det til. Hadde det vært opp til meg burde ikke bachelorgradene ha statistikk, det er jo tross alt ikke alle som skal ta mastergrad etterpå… Ellers var jeg en tur i byen for å hente veska fra selected femme som var kommet! *GLIS* Var også innom senteret for å kjøpe meg et par nye sengesett. Flanellsengesett til 99 kroner er ikke noe man ser hver dag, så da var det bare å slå til! Etter dette ville jeg egentlig bare sette meg ned i sofaen og ta det easy, men neida. Da var det på med treningstøy og rett på spinning i en time! Utrolig tungt, men veldig deilig når man er ferdig, da. På butikken kjøpte jeg med meg en søtpotet, noe jeg aldri har prøvd å lage mat med selv. Med andre ord, det ble god middag! Er utrolig moro å teste ut nye matvarer syntes jeg!! Resultatet ble stekt kylling med pesto, søtpotetpuré og cherrytomater. Yum yum!

kylling m pesto og sotpotetpure

…Og nå har vi vasket hele leiligheten og sitter endelig i sofaen. Synd at klokka har rukket å passere ti, og det snart er leggetid. Føler ikke jeg gjør annet enn å legge meg for tiden. Min indre klokke har så utrooolig mye mer enn 24 timer!!

Håper dere har hatt en fin torsdag og får en super helg!

5 thoughts on “Fult kjør!

    • Nei! Det var superenkelt. Kuttet den opp i biter, kokte den, og da de var myke heiv jeg de i blenderen med litt melk 🙂 Thats it! Kjempeenkelt, og utrolig godt 🙂

Legg igjen en kommentar

