Selected Femme Marie Bag

Har lenge vært på jakt etter en stor veske som har plass til skrivebøker og macen. Jeg er så lei av å gå med sekken fra norges optikerforbund som resten av optikerstudentene går rundt med. I dag fant jeg endelig en veske som matchet mine krav, og klikket den hjem med det samme. Hva er det med store vesker og det å ikke kunne lukke dem? Alle fine jeg tidligere har sett på kan det jo regne rett inn i, på lik linje med Louis Vuitton neverfullen min. Upraktisk.

16034687_Black_003_ProductLarge
16034687_Black_001_ProductLarge  Kan nesten ikke vente til den er her! Den kommer til å bli helt perfekt til sitt bruk. *smile fra øre til øre*

2 thoughts on “Selected Femme Marie Bag

Legg igjen en kommentar

