Helgen kan ikke komme fort nok!

God kveld. Jeg ligger under dyna med macen, skrivebok og blyant foran meg. Skolearbeid på gang her. Og siden jeg har skikkelig cravings etter noe søtt har jeg i dag unnet meg en atkins bar. De er så gode. Åh, gleder meg til helg, skal frotse i godteri!

atkins

Helgen kan egentlig ikke komme fort nok for min del! I går kveld fant kjæresten og jeg ut at det var for lenge til neste helg, så jeg reiser sørover i morgen 527291-7-1302094818349 Det blir så godt! Det er så rart, når jeg sover med han sovner jeg så fort! Når jeg ligger alene og skal sove blir jeg bare liggende i evigheter før jeg sovner. Det slår aldri feil. Noen andre som har det slik? Hehe.

5 thoughts on “Helgen kan ikke komme fort nok!

  1. Har det slik uansett hvem jeg sover atmed, venninne eller kompis, sover jeg med noen andre i sengen så sovner jeg fort. Sover jeg alene, gudene vite hvor lenge jeg blir våken…

Legg igjen en kommentar

