Just an ordinary day

pink wednesday

Slik ble dagens antrekk.

Ettersom jeg leste en del på patologien i helga lot jeg være å komme på forelesning i dag tidlig. Så siden jeg ikke skulle på en annen forelesning før 12.15 tenkte jeg å gjøre noe annerledes. Jeg forsøkte å krølle håret mitt i dag tidlig, noe som ikke ble suksess. Jeg mottok secret curl krølltangen fra babyliss for et par dager siden, og kjente det kriblet i fingrene. For dere som ikke vet hva det er, så er det en krølltang som automatisk suger inn hårlokken du skal krølle, for så å krølle den. Og til advarsel til alle dere der ute: håret kan faktisk sette seg fast i den!! Haha. Så bruk små lokker om gangen. Ellers satte det seg selvfølgelig fast og jeg sto og nærmest skrek i frykt for å måtte klippa av en stor bunt med hår. Heldigvis fikk jeg dratt håret ut av den, uten å hverken ødelegge håret eller krølleren. Puh! Ble så sint at jeg gredde ut alle krøllene og satte «sauehåret» opp i en strikk. Med andre ord: ingenting ble gjort annerledes likevel.

2 thoughts on “Just an ordinary day

Legg igjen en kommentar

