Fornuftig lørdag

Puh, har akkurat forlatt skrivebordet etter tre og en halv time med skolearbeid! På en lørdag. Godt er det at patologi faktisk er interessant. Tilfeldig nok har jeg lest om arrvev og slik, jeg som i dag bestilte meg skin roller. Noen som har testet det ut? Det er hvertfall en haug med bittesmå nåler som skal simulere en skade, slik at det produseres kollagen.  Blir spennende å se om den kan redusere synligheten på strekkmerkene mine!

skolearbeid

Hadde såklart litt lørdagsgodt under lesingen! Angrer på at jeg ikke kjøpte flere pakker med smarties, det er jo så digg!! Nå er det hvertfall date med sofaen resten av kvelden. Roomie og jeg har tenkt å kanskje se filmen «Diana». Noen som har sett den?

20 thoughts on “Fornuftig lørdag

  1. Så bra 😀 Gleder meg til å se resultater på bloggen din, hvis du skal legge ut før/etter bilde da:) La meg uansett få vite hvordan det har gått etter noen uker med skin rolleren! Har du bestilt fra swiss clinic? Jeg har 0,2 mm

    • Bestilte fra swiss, ja! Så den var på tilbud via letsdeal, men sånne produkter er nok best å heller betale en hundrings ekstra for og heller få noe man stoler på. Jeg bestilte den med 0,5mm 🙂 Blir gøy å teste!! Ill let you know 😉

    • Ja, vet det. Hehe, men hvis det går ann å fjerne de eller gjøre de mindre synlig, så ville vel alle gjort det? 🙂

  2. hvorfor fjerne dem når det er noe av det mest normale som finnes? ingen som ser ned på noen om dem har noen strekkmerker

  3. har krem til strekkmerker jeg så mine er så å si forsvunnet, men det var en fuktighetskrem så var ikke direkte for strekkmerker

    • Aah! Så herlig at det hjelper! Har prøvd både fuktighetskremer og babyolje, men det hjelper ikke. Er jo ganske tykke arr, så regner vel strengt tatt ikke med at de vil forsvinne heller. Hehe 🙂

  4. Jeg har lest litt nedover bloggen din, og du er utrolig flink til å skrive fine og varrierte innlegg!

    Jeg holder forresten på med en sponsoravtale med sheinside, og om du bare kunne gå inn på bloggen min og trykke på linken til sheinside i det øverste innlegget hadde det betydd supermye for meg! Tusen takk på forhånd!<3

    • Kommer nok et innlegg etterhvert når jeg har prøvd den en stund. Håper det blir skryteinnlegg, og ikke sånn dummer-kjøp innlegg. Hehe!

  5. Wonderful material! Good to see someone who knows what it is all
    about and can produce readable blog for us the reader.

    Certainly looking forward to your next blog post.

Legg igjen en kommentar

