Canon G15

Jepp, da har jeg endelig hentet det nye kameraet mitt. Det er så utrolig fint, lite og praktisk!

IMG_0690

Har siden 2008 brukt canon 450D, et speilrefleks som funker helt fint, men som er utrolig stort og klumpete. Det skal bli en fryd å kunne ta med seg kameraet i veska og samtidig ha plass til masse andre ting! Noe annet jeg liker veldig godt med dette nye kompaktkameraet mitt er at det er utrolig lyssterkt! Med blender opp til f 1.8 og iso til 12800 blir det noe helt annet enn hva jeg er vant til! Superfornøyd! 527291-7-1302094818349

7 thoughts on “Canon G15

  1. Ååå, det så lekkert ut! Savner selv det å ha et litt mindre kamera som gir god kvalitet og som er lettere å ha med seg i veska enn speilrefleksen! Du må gjerne skrive hva du syns om kameraet etter å ha brukt det en stund! 😀 ❤

    • Det skal jeg gjøre! Etter 24 timer er det kun positive erfaringer hvertfall 🙂 Eneste med det som ble litt annerledes enn hva jeg hadde tenkt er at det ikke gir bookeh-effekt selvom det er stor blender osv… Hvertfall ikke på de instillingene jeg har brukt! Hehe.

Legg igjen en kommentar

