Grønn te og ELLE.

Da er jeg på plass i Kongsberg igjen etter tre slappe uker på juleferie! Dagen har stort sett kun gått til pakking, reising og det å pakke ut av bagger og koffert. Nå er det tid for litt avslapping under dyna med en kopp grønn te og et par ELLE-blader. Det er jo så kaldt i leiligheten! Og akkurat nå er jeg sjeleglad for at jeg har varmeteppe som kan varme opp senga mi for meg. 527291-7-1302094818349

elle og te

I morgen venter semesterets første skoledag for min del. Er det flere som starter hverdagen igjen i morgen?

5 thoughts on “Grønn te og ELLE.

  1. Oh, misunner deg for det varmeteppet. Har lyst på ett selv, er grusomt å legge seg i senga om dagen for det er såå kaldt. Jobber så jeg har begynt for en stund siden, misunner deg som går skole egentlig, så mye mer fri *-*

Legg igjen en kommentar

