Mine nyttårsforsetter

Jeg skal bli flinkere til å la pengene gå inn på regningkontoen, ikke bruke dem opp på nettshopping. Den stakkars sparekontoen min har sett bedre dager! Bare denne høsten har jeg for eksempel kjøpt ny jakke fra både svea og woolrich, jeg har kjøpt ny veske fra marc jacobs, skjerf fra acne osv, med andre ord; ikke bra for studentøkonomien! Uff.

pengeforbruk

Jeg skal begynne å trene igjen, noe jeg ikke har gjort på noen måneder nå.. Det er så forbaska irriterende at kondisjonen rykker tilbake til start så snart man slutter å trene regelmessig. Min er nå ikke-eksisterende, og det skal gjøres noe med!

treningscollage

Jeg skal bli flinkere til å lese mer jevnlig, og ikke kun ta skippertakene når eksamen er like rundt hjørnet! (dette sier før hvert semester, men det har ikke skjedd enda.)

skolecollage


Har dere noen nyttårsforsett for 2014?

12 thoughts on “Mine nyttårsforsetter

  1. Mine nyttårforsetter er akkurat lik dine! Et annet jeg har er å jobbe med min mentale styrke for faktisk å klare å gjennomføre alle disse forsettene, hehe…

  2. Kjempefine nyttårsforsett (:
    Mine er å bli sunnere og spise mindre snop, bli sterkere som danser, godta meg selv mer, og finne mer tid til venninner enn jeg allerede gjør^^

  3. Jeg skal være snillere med kroppen min – starter med å bestille meg massasjetime og fysioterapi i dag. Også skal jeg starte å lage meg og leve etter et litt trangere budsjett igjen, slik at jeg klarer å reise dit jeg vil 🙂

Legg igjen en kommentar

