New year, new blog!

Hei og godt nyttår! Da endte jeg opp som blogger på femelle.no i stedefor på blogg.no! Dette blir en moro forandring. Ikke bare er det nytt år og ny blogg, jeg har nemlig et nytt kamera ventende på postkontoret i Kongsberg også. Så nå gleder jeg meg til og med til å forlate det fine sørlandet på søndag og starte vanlige rutiner igjen. Juleferie er deilig, men det er godt med litt rutiner i hverdagen også! Både i forhold til søvnmønster og kosthold. Er dere ikke enig?

sveajakke

Designet er ikke helt ferdig enda, men satser på at det er i boks om en liten stund til.

6 thoughts on “New year, new blog!

  1. Lykke til med den nye bloggen din! 🙂 Og ja, veldig deilig å komme inn i rutiner igjen etter jul! Jeg er fremdeles i feriemodus i forhold til aktivitet (sitter i ro hele dagene, haha!), men har heldigvis kommet inn i gode matrutiner igjen 🙂

  2. Så gøy med ny blogg 🙂 Gratulerer så mye med den!
    Jeg er veldig enig med at det er deilig med juleferie, men det skal bli veldig deilig å starte på hverdagen igjen. Få døgnrytmen på plass og å begynne å trene igjen 🙂 Jeg har ferie 1 uke til, men har bestemt meg for å begynne hverdagen igjen i morgen!

Legg igjen en kommentar

