To uker siden mandag

God kveld! Er det bare jeg som syntes denne uken går utrolig sent?! Jeg føler det er to uker siden mandag. De to siste dagene har jeg vært på sukkeravending, noe som gjør at de siste dagene omtrent har vært fulle av abstinenser… Og de to dagene før det var jeg kronisk sulten. Det skal ikke være lett. Nå merker jeg hvertfall at søtsuget avtar litt, og det er deilig! I går kveld bakte jeg funksjonellmat sitt brød, og det er jo helt magisk! Lite brød, men utrolig mettende. Det er utrolig hva sukker og raske karbohydrater gjør med kroppen…  Fra nå av er det næringsfull og fiberrik mat! Man føler seg så mye bedre… I kveld er det smoothie og breaking bad!

smoothiedus smoothiegurl

Ellers var jeg faktisk innom helsekosten for å kjøpe to nye pakker med brødet til funksjonellmat, og når man er på senteret er det jo alltid andre fristelser også! Denne gangen endte det med et fornuftig kjøp. Pappas bursdagsgave, check!  Av en eller grunn har jeg vært skikkelig flink til å kjøpe gaver tidlig i år, i motsetning til andre år jeg har vært ute i siste liten på lillejulaften! Pappa har jo ikke bursdag før 21. desember óg jeg er ferdig med to julegaver!gave
Ha en fin kveld! I morgen er det endelig helg. ♥

One thought on “To uker siden mandag

Legg igjen en kommentar

