Jeg reiser alene.

jegreiseralene

Tidligere denne uken begynte vi å snakke om hvor gamle vi var da vi tok fly alene for første gang. Folk var sånn 5, 6 osv, men seg bryter ut; «skal ta fly alene for første gang på fredag, jeg.»  Er det så rart å aldri ha tatt fly alene før da? Jeg tar kun fly når jeg skal på ferie, som alltid er utenlands hvis det krever flytur. Det er faktisk første gangen jeg skal ta fly kun i norge, og det å skulle fly uten å ta med pass, det er virkelig helt fjernt! Haha.

Om et par timer til drar jeg til gardermoen, så suser jeg over til kjekkasen min i Stavanger!   Åh, det skal bli utrolig deilig med høstferie nå! (Eller studieuke som det så fint heter…)

Hvor gammel var du da du fløy alene for første gang?

3 thoughts on “Jeg reiser alene.

Legg igjen en kommentar

