STYR UNNA IF EUROPEISKE REISEFORSIKRING.

At dette er en god reiseforsikring er bare tull.

Vi bestilte oss tur til Egypt og betalte 10.000 kroner. Dette var før det ble bråk igjen, og det hadde vært rolig lenge. Dagen etter blusset bråket opp. Typisk. Da UD etterhvert frarådet turister å reise ned, ringte jeg for å avbestille turen. Vi fikk igjen 2000 kroner for hotellet av Expedia, men flyturen fikk vi ikke igjen. Den måtte vi få igjen av reiseforsikringa. Greit, tenkte jeg. Ikke noe problem. MEN VENT! Jeg hadde jo tidenes dårligste reiseforsikring, så de 8000 kronene som var igjen, nei de får jeg aldri sett igjen. Jeg blir så oppgitt, skuffet og lei.

Rihanna-3-rihanna-26599584-500-344
Når reiseforsikringen utløper, kan if se langt etter meg som kunde igjen. Håper dere andre får øynene opp! Denne reiseforsikringen har mange mangler i forhold til f.eks DNBs reiseforsikring som er billigere óg bedre. Hadde jeg vært smart og valgt dem, ja da hadde jeg hatt 8000 kroner ekstra på kontoen i skrivende stund….

5 thoughts on “STYR UNNA IF EUROPEISKE REISEFORSIKRING.

  1. Åh, det er typisk. Jeg ser akkurat på reiseforsikring selv, og har vært usikker på hva jeg skal velge.. Men jeg velger hverfall ikke dette!! Det er helt sikkert. Takk for at du delte dette!

Legg igjen en kommentar

