Shopping i Oslo

Da vi kom på skolen tidligere i dag, var alle synsprøverommene opptatt bortsett fra ett, og der manglet det utstyr. Derfor dro jeg og Solveig en tur til Oslo for å shoppe litt i stedet. Jeg hadde jo egentlig tenkt til å bleke tennene mine hos tannlegen, men da jeg fikk vite at det er samme middel i mange av de billige blekemiddelene man får kjøpt, gadd jeg helt klart ikke å punge ut rundt 4000 kroner på det. Derfor unnet jeg meg litt forskjellig i dag, så skal jeg spare resten.

handleposer

Her er posene jeg kom hjem med. Tro meg, jeg ble lei av å bære på dem etterhvert. Mer om innkjøpene i morgen! Nå er det leggetid. Sov godt ♥

Legg igjen en kommentar

