Halvblind i tjue minutter.

I dag våknet jeg opp og var skikkelig slapp og trøtt, og plutselig hendte det noe skikkelig rart og skremmende! Jeg kikket litt på nettaviser, og plutselig kom det en stor uklar sirkel i synsfeltet mitt. Tenkte først at jeg kanskje hadde sett på litt sterkt lys, men det gikk liksom ikke bort… Prøvde å først se med høyre øye, så med venstre, men sirkelen var på begge øynene! Det er jo forferdelig mye som kan skje med øynene, og mange tilstander trenger jo umiddelbar behandling, men jeg prøvde likevel å ta meg sammen. Det var jo på begge øynene, så hvor galt kunne det være? Etter noen minutter, som forøvring føltes veldig lange, kunne jeg klare å se bokstavene på skjermen igjen. Sirkelen var borte, men «kanten» på sirkelen hadde forflyttet seg mot venstre, og den flimret skikkelig! Lenge. Etterhvert ble den om til en slags halvmåne, og tilslutt forsvant den helt. Flimringen var nesten litt kvalmende.  Etter å ha googlet litt, tror jeg det kan ha vært en aura.  Å være halvblind i tjue minutter var tjue minutter for mye…. Noen som har opplevd det samme?!

Jeg som egentlig hadde tenkt til å vaske gulvet i dag… Jaja, timesvis under pleddet med vampire diaries, noe godt å drikke, litt snacks og stearinlys er ganske fint det og!

vamdia

Ha en fin kveld ♥

2 thoughts on “Halvblind i tjue minutter.

  1. Ja, det er nok aura/øyemigrene. Har det selv ganske ofte! Heldigvis sjeldent det er noen farlig årsak til det 🙂 Bare veldig ubehagelig der og da. Det hjelper og lukke øynene og holde det mørkt til det har gått over.

Legg igjen en kommentar

