When a stranger calls

Håper alle har en super lørdag! I dag har høsten begynt å komme for fult i Kongsberg, og jeg har for første gang fyrt i ovnen. Regnet har plasket ned i hele dag, noe som egentlig er litt koselig, når man har mulighet til å være innendørs hele dagen!

fyriovnen

Ellers har jeg og Solveig, ei i klassen, faktisk gjort litt skolearbeid også. Det ble riktig nok ikke så mye, men vi fikk nå sett litt på det! Vi fikk også sett filmen som har gitt meg mange mareritt opp i gjennom, nemlig when a stranger calls. Noen som har sett den?! Den er jo helt forferdelig nervepirrende. Filmen brant seg fast i minnet i 2006, hvor den skremte livskiten ut av meg….

lykter

Siden vi begge var litt småredde, fikk vi tent noen lys, det hjelper jo litt på stemningen! Ellers slo vi på en komedie etterpå, som vi egentlig ikke så på… Nå har besøket mitt dratt hjem, og jeg skal snart forsøke å legge meg uten å få mareritt etter filmen! Heh. Denne helgen er jeg hjemme alene også, gjett om jeg savner roomien min i kveld da!

2 thoughts on “When a stranger calls

  1. Åh, den filmen er fæl! Rundt tiden da jeg så filmen brukte jeg å sitte barnevakt i et stort, fint hus like ved et vann.. svarte aldri telefonen om den ringte mens jeg satt barnevakt, foråsidetsånn.

Legg igjen en kommentar

