Første uken i fadderukene er overstått!

Gårsdagen var supergøy!  Charlotte hadde disket opp med jellyshots og greier!

IMG_20130824_194425

Ja, så var det jo skumparty da! I går var jeg veldig takknemlig for at mobilen min er vanntett. Det var nok mange stakkars studenter som fikk ødelagt mobilene sine i går… hehe!

IMG_20130825_113047

Puh, etter å ha vært på fylla fire dager denne uka, tar jeg meg en velfortjent pause uten noe som helst opplegg, med castle på skjermen, kakao i koppen og pleddet godt rundt meg. Jeg har i natt våknet av at jeg først er kaldt, så varm, så hosteanfall osv… Merker at kroppen ikke liker å være partyløve hele uka. Dette er forresten rekord for min del i antall fester på en uke! Kjenner det skal bli veldig godt å komme tilbake til gamle vaner med en-to ganger i måneden, ikke fire ganger i uken… At folk kan orke å være alkoholikere, det er noe jeg har store vanskeligheter med å forstå…..

2 thoughts on “Første uken i fadderukene er overstått!

Legg igjen en kommentar

