Hallo fra Tyrkia!

Hei dere! Hadde sommerens siste arbeidsdag på fredag, og hele neste uke har jeg ferie, derfor måtte vi jo reise på en velfortjent ferie. Det endte til syvende og sist på uspesifisert reise til Tyrkia. Jeg må innrømme at jeg var litt småbekymret for å ende opp på et skikkelig dårlig hotell midt i ødemarka, men det trengte jeg absolutt ikke å være!! Vi befinner oss på en 4+ resort i Side, nærme både strand og sentrum. Det er så fint her!! Også er det wifi overalt, noe som passer meg og mobilregningen min ypperlig. Lenge leve viber, hehe.

kammis

Skal bli godt å få farge på kroppen! Allerede i dag har jeg fått farge. ♥

Legg igjen en kommentar

