Cant find my right place to be.

Finner ikke helt «min» platform for øyeblikket. Liker wordpresskonseptet samtidig som jeg liker at man enklere får lesere på blogg.no når man legger ut nye innlegg, men alle «fin blogg, kommentere tilbake?»-kommentarene gjør meg egentlig bare drittlei av hele blogg.no igjen. Puh.

Har den siste tiden sjekket ut femelle.no som ser ut som en platform jeg kunne ha trives godt på, men der er det ingen ledige plasser for øyetblikket.  Skal ikke være enkelt, gitt!

maxidress

For at ikke innlegget blir altfor tørt legger jeg ved lørdagens antrekk. Lørdagen tilbringte jeg på hytta til min søte samboer som fylte 20 år. 20 år må jo helt klart feires! Det ble altfor mye jägermeister, og en drink og en tequila-shot for mye på byen. Det var utrolig gøy hele kvelden, men søndagen derimot……

One thought on “Cant find my right place to be.

  1. helt enig, hater «kommentere tilbake?»-kommentarene! får nok av de for å si det sånn.. haha, kan tenke meg at søndagen ikke var like bra som lørdagen..? er så glad jeg aldri blir fyllesyk eller dårlig dagen derpå, blir bare enormt tørst. cola er det eneste som funker på slike dager 🙂

Legg igjen en kommentar

