Infinity

Åh, siste ordinære eksamen ble levert inn i dag, og jeg befinner meg nå hjemme på sørlandet! Det føles veldig deilig, samtidig som det er litt rart. Jeg føler liksom ikke jeg har noe ordentlig hjem lengre. Hjemme i Kongsberg er liksom ikke hjemme siden det er så langt fra sørlandet, hjemme hos mamma er liksom ikke heller hjemme lengre, og hjemme hos kjæresten er jo heller ikke noe ordentlig hjem. Skjønner dere?!

Jaja, har hvertfall kommet hjem til posten min, som innebærte to meget irriterende regninger som ikke hadde trengt å komme akkurat nå, en pakke med et skjørt, kjolen fra tobi og et armbånd jeg kjøpte på ebay!

infinity

11 kroner med frakt og det hele, er det ikke fantastisk?! Gotta love ebay ♥

Allerede i morgen forlater jeg Mandal igjen. Kjæresten min er på jobb i Egersund og derfor har vi leid en hytte som ligger litt sør for Egersund så vi får sett hverandre. Vi har tross alt ikke sett hverandre siden midten av april, og hvis ikke vi hadde fått sett hverandre disse dagene hadde jeg ikke fått sett ham før 4. juni… Jeg har jo også konteksamen i matten fra forrige semester, så det passer meg utmerket å lese mens han er på jobb, ingen venninner som kan lure meg med ut på livet under øvingen da!

Jeg har forresten fått meg stativ til kameraet, så fremover blir det nok litt flere bilder på bloggen! Og ja, stativet blir selvfølgelig med meg på hyttetur. Kanskje jeg skal utforske lang-lukkertid-og-stativ-verdenen? Gleder meg!

3 thoughts on “Infinity

  1. Skjønner akkurat hva du mener! har det på samme måte som deg.. 3 forskjellige hus, men ingen av dem er egentlig «hjemme» lenger.

Legg igjen en kommentar

