17. mai i Kongsberg.

Da har jeg rett og slett feiret 17. mai et annet sted enn hjemme for første gang! Sånn blir det jo når man bor i Kongsberg og man ikke har anledning til å dra hjem. Har hvertfall kost meg på rastaurant med noen stykk fra klassen. Vi hadde jo fest her i går, så jeg så for meg at fyllesyken skulle ødelegge dagen, men det gjorde den aldeles ikke, noe jeg syntes var utrolig deilig. Tre skiver med stekt egg til nattmat, det hjelper godt! Fikk ryddet bort tomme ølflasker og kliss på bordet før vi la oss, så våknet ikke til lukten av en alkoholisert leilighet heller, det er hvertfall greit å slippe hvis man ender opp med å bli klein i formen! Hehe.

flagg

HIPP HIPP HURRA FOR NORGE! ♥

ceasarsalat bananasplit

Åh, cæcarsalat og bananasplit, kan det bli bedre?

russetog

Vi satt med vinduet og fikk med oss russetoget også, da ble det jo 17.mai-stemning! Ellers får man jo også 17. mai stemning av alle menneskene i bunad, og jeg må innrømme at jeg faktisk begynner å få lyst på bunad selv. Jeg som aldri trodde jeg kom til å få lyst på det! For all del, jeg trives i paljettkjole, men hadde vært greit å hatt en pent 17.mai-antrekk som er litt varmere i blant…

Hadde dere en fin feiring?

Legg igjen en kommentar

