3/6 i boks.

Puh, 3/6 eksamener er overstått.

I dag la de ut karakterene på de praktiske oppgavene vi har hatt i det faget vi skal ha eksamen i på torsdag. Veldig fornøyd med fire Aer og én C. Disse karakterene teller 60% av totalkarakteren, så ligger godt ann! Tror eksamen også kommer til å gå veldig greit i dette faget.

AAAC

Den siste tiden har jeg virkelig ikke hatt et snev av energi… Alt er borte, kroppen er helt tømt! Jeg går kontant med et slags slør føran meg, alt er liksom litt tåkete også føler jeg meg svimmel. Det er virkelig en belastning for kroppen med slike harde eksamenstider! Med andre ord, jeg skal ikke sitte her i dag:

friforskole

Kom gjerne med hvordan-få-energi-tips!

2 thoughts on “3/6 i boks.

  1. Søvn er viktig – og spis masse god mat, frukt: bananer, epler, druer og smoothie! Det er godt det! + frisk luft, slår aldri feil;)

Legg igjen en kommentar

