Trøsteshopping

Det er lørdag, men alle dager føles som mandag i eksamenstiden. Jeg kjenner jeg rett og slett begynner å bli litt deppa av all lesingen. Har lyst til å bare legge fra meg alt, leve livet og håpe på det beste, men det ville jo vært litt dumt det også… Tirsdagens eksamen virker helt uoverkommelig, så krysser fingrene for at jeg har litt flaks! Jeg testet forresten lykken min i går, vant på 2 av 2 flaxlodd! Håper lykken varer! Ellers har jeg trøstet meg med litt nettshopping i dag…

KJOOLE

Kjole fra Tobi. Man får nemlig 50% på første order på denne nettsiden, så kjolen endte på kun 110 kroner! Hva syntes dere om dagens kjøp?

4 thoughts on “Trøsteshopping

Legg igjen en kommentar

