Dear Karma…

Nytrent og nydusjet før klokka elleve på en søndag! Sensasjon. Fikk som vanlig sting på løpeturen, og i dag på begge sidene! Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg alltid skal få sting, men greide nå å jogge/gå 6 kilometer fordiom. Ellers er jeg jo vant til at Kongsberg er skikkelig kaldt, og tok på meg både treningsskjorte, fleecegenser og vindjakke. Varmt?  JA. Så på temperaturmåleren nå; 16 grader.  Med andre ord: Saft med isbiter har aldri smakt bedre!

saft

Men nå skal jeg hive i meg litt frokost og komme meg opp på skolen. Enda mer matte venter! I morgen begynner helvete: EKSAMEN. Og første eksamen er selvfølgelig i matte 2. Hadde vært digg å bli ferdig i morgen med matte for alltid, men må desverre ta matte 1 igjen i starten av juni. Hvorfor er jeg født uten forståelse for matte?! Det er så irriterende.

sinus matte

Kjære Karma, la meg bli ferdig med denne boken innen en måned……..

Nå som eksamensperioden blir skutt i gang imorgen kommer jeg nok til å være litt fraværende på bloggen. Nå er det fult fokus! MEN, jeg kommer sterkt tilbake igjen. Det digg å være ute av internettsølibatet jeg har vært i siden august, så there will be more!

3 thoughts on “Dear Karma…

Legg igjen en kommentar

