Skole på arbeidernes dag!

God ettermiddag dere! Det er første mai og jeg er ikke fyllesyk, det må vel være et tegn på at jeg har blitt voksen?! Vel, jeg har hvertfall vært på skolen og hatt undervisning i et par timer. (på 1. mai ja!) Nå er jeg hjemme i leiligheten og spiser middag/lunch. Åh, ristede brødskiver er godt! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har investert i brødrister før nå?! Det glutenfrie brødet ligger jo i frysen også, så slipper å planlegge å ta opp skiver dagen før, nå er det bare å slenge dem oppi risteren! Genialt.

lunch

Jeg blir litt redd av å tenke på at vi har eksamen i matte på mandag! Huff. For øve det jeg kan disse dagene, så for det gå som det går. Jeg har hvertfall gjort så godt jeg kan! Det er jo det viktigste.

Hva gjør dere 1. mai?

4 thoughts on “Skole på arbeidernes dag!

  1. Jeg tror jeg er syk! Nyser hvertfall sånn 30 ganger i minuttet.. Så nå koser jeg meg med litt House og godis 😀 du er btw flink, skole 1 mai! Lykke til på matten 🙂

Legg igjen en kommentar

