Dagens dilemma: hjelp meg med å velge!

GOD MORGEN! Det føles over gjennomsnittet deilig å våkne av seg selv på bursdagen sin til masse gratulasjoner. ♥ Ellers har pakken fra min kjære ligget å skreket: «åpne meg daa!» helt siden helgen. Endelig fikk jeg åpnet den i dag!

pakke!

Gale kjæresten min som punger ut for fallskjermhopp også presterer å kjøpe en 2XU tights! Alt jeg vet om tightsene fra 2XU er at de er svindyre og alle syntes de er helt fantastiske! Tenk hvis jeg etter å ha løpt i denne ikke syntes tightsene fra nike er noe gode lengre?! Da kan det jammen bli dyrt for en fattig student….

2XU

Kanskje jeg rett og slett skal bytte den i nike free run skoene som jeg liker så godt?! Jeg vil jo tro de koster omtrent det samme… Åh, at et valg skal bli så vanskelig… Hva syntes dere?

5 thoughts on “Dagens dilemma: hjelp meg med å velge!

  1. Jeg har 2XU selv og elsker de. Burde absolutt beholdes. Varer jo en stund, så er jo sjeldent man trenger å handle ny 🙂

    • Ja, det gjør jo det. Har en del tights og trenger vel strengt talt et par gode sko jeg kan ha som fritidssko… Vi for se hva det blir til! 🙂 Prøvde tightsen i sta, merket at det var god kvalitet hvertfall! 🙂

  2. Først, gratulerer så mye med dagen! Så, skjønner godt hvordan du tenker! Er mye penger å bruke på en tights og om det fører til at man bare kan bruke de senere er det nok kanskje litt dumt.. Har ikke prøvd de selv, så kan ikke si noe annet enn at skoene er fantastiske i alle fall! 😀

Legg igjen en kommentar

