Første måltid i den nye leiligheten!

Puh, da er flyttehelga over og vi er på plass i en mye finere leilighet! Flyttinga gikk over alle forventninger takket være god hjelp. Nå har min pappa og stemor dratt, samme med samboeren og hennes foreldre. Dagen i dag kommer til å gå til å vaske klær og få på plass alle tingene mine i skuffer og skap. Så er det eksamensfokus igjen i morgen! Fikk meg forresten en skrivepult i helga, fra ikea. Med andre ord: mange timer har gått til montering! Samme med klesstativet mitt. Det blir  lenge til jeg skal montere noe som helst fra ikea igjen! MEN, jeg er glad jeg har en skrivepult å sitte med. Blir nok enklere å få gjort skolearbeid da…

førstelunch

Første måltid i den nye leiligheten! Å nei, det er ikke frokost. Frokosten inntok jeg på hotellet til pappa. Digg med glutenfritt brød med egg, bacon, skinke og diverse annet. Tror neppe jeg hadde fått like god frokost her i hus! Jeg glemte nemlig helt bort å handle i går… Heldigvis har jeg litt mat liggende i skapene!

NÅ: tilbake til ryddinga!

4 thoughts on “Første måltid i den nye leiligheten!

Legg igjen en kommentar

