Kommer til å angre i morgen!

Puh, nå har jeg kun levd på glutenfri pasta og riskaker siden fredag formiddag, og i dag fikk jeg nok. Av en eller annen grunn føler jeg ikke at jeg blir mett på glutenfri diett. Jeg blir ok-mett, ikke mett-mett. SÅ, siden shell ikke selger noe hvetefritt å spise, tok jeg en råsjanse og kjøpte tre litagoboller i dag. Tror aldri jeg har fått i meg så mye hvete siden jeg fikk rede på at jeg ikke tåler det, så kommer vel til å angre i morgen… Det positive er at foreleseren vår er syk, så kan i det minste være dårlig hjemme!

synderen

Er det bare jeg som ser frem til påsken er ferdig og butikkene kan åpne igjen?!

3 thoughts on “Kommer til å angre i morgen!

Legg igjen en kommentar

