Frokost i solsteken!

God ettermiddag! Jeg har akkurat spist frokost i sola på verandaen. Da jeg skulle reise tilbake til Kongsberg i går, så jeg på yr at de meldte fjorten minusgrader i dag, men se hvem som har nitten grader i sola da?! Hvordan jeg føler meg inni meg når sola titter frem og man kan sitte ute i singlet uten å fryse, den følelsen er ikke enkel å forklare! Jeg føler meg liksom lykkelig og levende.

frokost
Tomatsuppe på menyen i dag. Etter tre dager med suppe (forbanna visdomstann!) er det på tide med noe annet, derfor tenkte jeg å bake glutenfrie rundstykker og kanskje noen pizzaboller senere! Har laget en egen oppskrift ut i fra mange forskjellige. Legger ut oppskriften senere hvis den blir bra!

sooooolkamilla haaland solfoettanisola

For tusle ned på butikken for å kjøpe fiberhusk og gjær jeg da…

Flere som har sol i dag?

One thought on “Frokost i solsteken!

Legg igjen en kommentar

