Operasjon av visdomstann.

-7

En visdomstann fattigere, og en god del smerte rikere…

Jeg klarte å manne meg opp til operasjon! Heldigvis fikk jeg valium først, ellers tror jeg aldri jeg hadde klart å lagt meg ned i stolen. Tre sprøyter, også i munnen! For ikke å snakke om at de måtte «grave frem» visdomstanna, så dele den i to for å klare å få den opp! Etter det skulle de «rydde» tannkjøttet mitt og sy. Det værste av alt er at jeg må gjøre dette en gang til i juni! Hjelpes. Nå er det best at tannfeen er snill!

2 thoughts on “Operasjon av visdomstann.

  1. Å, jeg som sitter her med vonde visdomstenner og med beskjed om at jeg må fjerne to og kanskje alle fire. Huff.. God bedring!:-)

    • Kommer til å gå fint, men smertestillende fire ganger i døgnet er hvertfall ikke nok for meg… Hehe! Men kan jo være det er det for andre 🙂 men når bare pillene hjelper så er det ikke så galt 😉 operasjonen gikk også veldig fint! Kun sprøytene jeg syntes være fæle, men jeg er veldig veldig redd for sprøyter, da!! Vil anbefale deg å ha med musikk så du slipper å høre lydene 🙂

Legg igjen en kommentar

