Naken og forlatt.

Herregud, nå skal dere høre! På hytta knakk laderen og ladehullet i telefonen. Er det mulig? Just my luck å ødelegge mobilen min nå som jeg er blakk. Brukte mobilen som modem i leiligheten, siden vi ikke har internett. Plutselig var det stopp. Dere kan kanskje tenke dere hvor naken og forlatt jeg føler meg? Hehe.

lader

En stykk knekt lader….

Heldigvis tok jeg med pappas gamle nokia da jeg dro tilbake til kongsberg! Så har i det minste telefon… Men gud så irriterende det er å sitte hjemme uten internett når man tenker man skal gjøre skoleoppgaver, så oppdager man at man kommer jo ikke inn på fronter…

Legg igjen en kommentar

