Torsdagsfylla.

Av en eller annen grunn skal man som student gå på byen på torsdager. Så da ble det jo slik i går, da. Men jeg angrer ikke, snarest tvert i mot! Hvorfor har jeg ikke vært ute på torsdager før?! Det eneste negative var jo at da jeg kom hjem litt over fire i natt, var det bare fire timer til jeg skulle være på skolen. Med andre ord, jeg var ikke å se på forelesning kvart over åtte i dag. Hehe. Var hvertfall på gruppetime fra to til fire da, så nå sitter jeg fremdeles på skolen og venter på toget mitt som går litt over halv sju.

IMG_20130222_015239

Bilde fra byen i går. Charlotte og Solveig ♥ mine fine!

God helg alle sammen!

Legg igjen en kommentar

