Med en rygg fra helvete.

Å ha vondt i ryggen. Det finnes lite som ødelegger humøret på samme måte. I går kveld kjente jeg smerter nede ryggen. Samme smerter jeg har hatt før. Beveger du deg feil, ja da får du støt. Det føles i det minste slik. Til tross for lite søvn og smerter kom jeg meg på skolen. I god tro tok jeg med meg joggesko og treningstøy i håp om å klare en løpeøkt etter skolen. Den økta kunne jeg se langt etter….

-30

Nå ligger jeg i senga med te i hånden og one tree hill på skjermen. Det finnes svært få behagelige sittestilliger, så da for jeg ligge til jeg blir god, da… Krysser fingrene for at smertene er borte til i morgen. Tror jeg skal kose meg med en stor sjokolade, kroppen min setter sikkert pris på det. Det er jo tross alt 70% kakao, bra for hjertet og hele pakka!

One thought on “Med en rygg fra helvete.

Legg igjen en kommentar

