Søndagsmenyen.

Herregud, for en dag! Det er greit at folk pleier å ha god søndagsmiddag, men når det blir tre gode søndagsmiddager på en søndag, da kjenner du det river i magesekken! I skrivende øyeblikk ligger jeg på sofaen i håp om å ikke trille utfor. Ser faktisk litt frem til en uke hvor jeg må lage mat selv, for da blir jeg ikke så stappmett hele tiden… Jeg sier til meg selv «nå er du mett, Kamilla, slutt å spis.» også spiser jeg litt til….. «OK, nå er du jævlig mett, slutt! Nå!» Og hva gjør jeg? Jeg spiser enda mer!!! Må virkelig slutte med det der……

middager

På menyen var det hvertfall pizza til frokost, pinnekjøtt til middag og indrefilé med mørhetsskala 6 av 6 til kvelds! NAM.

Nå skal jeg trille i seng og se film! Siste kvelden sammen med min kjære på en god stund. For nyte de siste timene vi har sammen. ♥

One thought on “Søndagsmenyen.

  1. åå høres ut som en deilig søndagsmeny:) men følelsen av å være stappmett er ikke alltid like god, men kjenner meg igjen i å bare skal spise litt til også litt til:)

Legg igjen en kommentar

